Siirry sisältöön

Matonpesupaikka Himolankoskella on käytössä. Avainta voi kysellä Vuorion Irjalta puh. 050 3009128 tai Pekalta puh. 050 0785904.

Kyläkirje postitetaan jäsenistölle aina näin keväisin. Haluaisitko saada kyläyhdistykseltä useammin postia? Tilaa sähköinen uutiskirjeemme ja saat jäsenkirjeen lisäksi jatkossa sähköpostiisi tietoa kyläyhdistyksen toiminnasta, tulevista tapahtumista ja ajankohtaisista kuulumisista. Uutiskirjeen tilaajalistaalle liityt helposti täältä

Himolan teatterin kesän 2020 esityskausi on peruttu

Rakkaat kesäteatterin ystävät, olemme tehneet pitkällisen pohdinnan jälkeen haikean päätöksen perua Himolan teatterin kesän 2020 esityskausi.

Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi teatteri ei pysty harjoittelemaan näytelmää. Myöskään esityskauden toteuttamismahdollisuuksista ei ole tässä kohtaa sellaista tietoa, että teatteri voisi sitoutua esityskauteen.

Huhtikuulle suunniteltu kyläyhdistyksen kevätkokous siirtyy myöhemmäksi. Tiedotamme uudesta ajankohdasta, kun koronanviruksen aiheuttamat kokousrajoitteet on poistettu. Seuraa tiedotteluamme täällä kotisivuilla ja Facebookissa. Kokouskutsu julkaistaan myös Auranmaan viikkolehdessä ja Alasatakunnassa.

Lystmettän keskiviikkosauna on kevään osalta peruttu. Sauna lämpeää jälleen syyskaudella!

Vieritä ylös