Siirry sisältöön

Haluamme osaltamme edelleen estää korona-viruksen leviämistä ja sille altistumista jättämällä yleisötilaisuudet nyt järjestämättä. Toistaiseksi, syyskuun alusta eteenpäin keskiviikkosaunaa ei siis lämmitetä. Myös 13.9. suunniteltu syystori on peruttu. Seuraamme koronatilannetta ja päivitämme suunnitelmia tarpeen mukaan! Muistathan, että Lystmettän tiloja voi kuitenkin vuokrata yksityiskäyttöön, soittamalla numeroon 050 917 3773.

Karaokeilta Lystmettän tanssilavalla perjantaina 14.8. klo 19 alkaen.
Karaokesta vastaa Taiston karaoke, kappalelistat löytyvät netistä: https://www.esongbook.net/LISTA/675

Vapaa pääsy.
Kyläyhdistyksen puffetti, jossa myynnissä makkaraa, lettuja, kahvia ja pullaa.
Tervetuloa laulamaan ja tanssimaan!

Uudenkartanon alueen pihakirppiksen kohteet löytyvät alla olevasta Google maps -kartasta.  Klikkaa kartan oikeassa yläkulmassa olevaa ”neliötä”, niin kartta avautuu omalle sivulleen suurempana. Osoitelistoja voi kirppispäivänä hakea paperisena myös pihakohteesta Uudenkartanontie 199. Pihakirppiskierrokselle kannattaa siis lähteä lauantaina 25.7. klo 11-15.

Kohteita löytyy seuraavista osoitteista:
1.

Koko kylän Pihakirppis-tapahtuma lauantaina 25.7. klo 11-15.

Myyjäksi haluava, ilmoita pihakohteesi mukaan Pirkolle numeroon 050 9173773! Myyjiltä perimme pienen, 5 euron myyntimaksun. Kohteista julkaistaan kartta verkossa ja paperilla.

Huomaattehan, että tällä kertaa Lystmettässä ei ole myntipisteitä eikä kahvilaa.

Kyläyhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään Lystmettässä, pihapiirissä tai sateen sattuessa tanssilavalla, tiistaina 30.6. klo 18. Tervetuloa!

Esteetön Lystmettä -hankkeen talkoot katsomon parissa jatkuvat lauantaina 27.6. Tervetuloa mukaan!

Lisätetoja Erkiltä, puh 0400 321545

Matonpesupaikka Himolankoskella on käytössä. Avainta voi kysellä Vuorion Irjalta puh. 050 3009128 tai Pekalta puh. 050 0785904.

Kyläkirje postitetaan jäsenistölle aina näin keväisin. Haluaisitko saada kyläyhdistykseltä useammin postia? Tilaa sähköinen uutiskirjeemme ja saat jäsenkirjeen lisäksi jatkossa sähköpostiisi tietoa kyläyhdistyksen toiminnasta, tulevista tapahtumista ja ajankohtaisista kuulumisista. Uutiskirjeen tilaajalistaalle liityt helposti täältä

Vieritä ylös