Siirry sisältöön

Uudenkartanon alueen pihakirppiksen kohteet päivittyvät alla olevaan Google maps -karttaan. Karttaan päivitetään kohteita sitä mukaa kun ilmoittautumisia saadaan. Klikkaa kartan oikeassa yläkulmassa olevaa ”neliötä”, niin kartta avautuu omalle sivulleen suurempana. Pihakirppiskierrokselle kannattaa siis lähteä lauantaina 25.7. klo 11-15.

Kohteita löytyy seuraavista osoitteista:
1.

Koko kylän Pihakirppis-tapahtuma lauantaina 25.7. klo 11-15.

Myyjäksi haluava, ilmoita pihakohteesi mukaan Pirkolle numeroon 050 9173773! Myyjiltä perimme pienen, 5 euron myyntimaksun. Kohteista julkaistaan kartta verkossa ja paperilla.

Huomaattehan, että tällä kertaa Lystmettässä ei ole myntipisteitä eikä kahvilaa.

Kyläyhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous pidetään Lystmettässä, pihapiirissä tai sateen sattuessa tanssilavalla, tiistaina 30.6. klo 18. Tervetuloa!

Esteetön Lystmettä -hankkeen talkoot katsomon parissa jatkuvat lauantaina 27.6. Tervetuloa mukaan!

Lisätetoja Erkiltä, puh 0400 321545

Matonpesupaikka Himolankoskella on käytössä. Avainta voi kysellä Vuorion Irjalta puh. 050 3009128 tai Pekalta puh. 050 0785904.

Kyläkirje postitetaan jäsenistölle aina näin keväisin. Haluaisitko saada kyläyhdistykseltä useammin postia? Tilaa sähköinen uutiskirjeemme ja saat jäsenkirjeen lisäksi jatkossa sähköpostiisi tietoa kyläyhdistyksen toiminnasta, tulevista tapahtumista ja ajankohtaisista kuulumisista. Uutiskirjeen tilaajalistaalle liityt helposti täältä

Himolan teatterin kesän 2020 esityskausi on peruttu

Rakkaat kesäteatterin ystävät, olemme tehneet pitkällisen pohdinnan jälkeen haikean päätöksen perua Himolan teatterin kesän 2020 esityskausi.

Koronaviruksen aiheuttaman poikkeustilanteen vuoksi teatteri ei pysty harjoittelemaan näytelmää. Myöskään esityskauden toteuttamismahdollisuuksista ei ole tässä kohtaa sellaista tietoa, että teatteri voisi sitoutua esityskauteen.

Huhtikuulle suunniteltu kyläyhdistyksen kevätkokous siirtyy myöhemmäksi. Tiedotamme uudesta ajankohdasta, kun koronanviruksen aiheuttamat kokousrajoitteet on poistettu. Seuraa tiedotteluamme täällä kotisivuilla ja Facebookissa. Kokouskutsu julkaistaan myös Auranmaan viikkolehdessä ja Alasatakunnassa.

Vieritä ylös